fot. Woytek / Legionisci.com

Koszykówka: Miasto Szkła Krosno 91-78 Legia Warszawa

W meczu 13. kolejki PLK koszykarze Legii Warszawa przegrali na wyjeździe z Miastem Szkła Krosno 78-91. Wyniki kwart: 21-25, 22-20, 22-12, 26-21. Legioniści mają na swoim koncie aż 14 porażek, 0 zwycięstw i zajmują ostatnie miejsce w ligowej tabeli. Kolejne spotkanie rozegrają w środę w Radomiu. Więcej informacji w dziale Koszykówka.





Komentarze: (27)

konradson, 30.12.2017 19:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

"Po co wy gracie jak wy ambicji nie macie?"

WSTYD....., 30.12.2017 20:08 - *.static.ip.netia.com.pl

Szkoda mi zawodników. Trener nowy i zero postępu w grze. Zarząd stary i ma się dobrze. Przecież po tych wynikach w PLK powinni być zdymisjonowani i wywaleni na zbity pysk.

Od +13 do -13 Kibic (L), 30.12.2017 20:16 - *.static.ip.netia.com.pl

Prowadzić 13 punktami i dać się pokonać to dopiero wyczyn. Przecież mając taką przewagę, trzeba było grać spokojnie i dokładnie. Z drugiej strony widać, że w koszykówce różnicę punkową można szybko zyskać(na +) i równie szybko stracić (na -).

Blad, 30.12.2017 20:17 - *.dynamic-ww-05.vectranet.pl

Błąd w tytule. Według tytułu Legia wygrała. Poprawcie bo człowiek na darmo się ucieszyl

Mhmm, 30.12.2017 20:36 - *.play-internet.pl

13 kolejka i 14 porażek?

Ewelina, 30.12.2017 20:56 - *.play-internet.pl

Kabaretu ciąg dalszy. 14 porażek w 14 meczach. Rekord na skalę światową. Brawo Zarząd.








Wstyd to mało powiedziane, 30.12.2017 21:03 - *.dynamic.chello.pl

Żenada do kwadratu. Jednym A. Beane nie wygramy niczego. Tylko on trzyma poziom, reszta no sorry, ale jak patrzę na niektórych z nich, co robią na boisku to jakiś kabaret- nie będę wymieniał... Wygrywali 13 pkt, i dosłownie 4 minuty i wszystko poszło w las. Jak już widzę, że Legia przegrywa w czawrtej kwarcie to już jest pewny przegrany cały mecz .Pośmiewisko jakich mało... To już szkoda tego w ogóle komentować, przynosicie wstyd Warszawie. Władze legii też odnoszę wrażenie, że są już w sytuacji, która ich przerosła- nowy trener, nowi zawodnicy, tylko ten sam efekt... kolejny przegrany mecz. Mała też taka sugestia PR, jeśli tak miała wyglądać operacja " odrodzenia potęgi" to gratulacje dla was. Nie wiem, czy władze legii zdają sobie sprawę, ale wizerunkowo przez obecną sytuację legia traci wiele. A konsekwencje tego już odczuliscie, - zawodnicy rezygnujący z transferów do Legii, tylko teraz patrzeć jak sponsorzy uciekną raz dwa... Budżet 3,5 mln ( juz odjąć to co zaplaciliscie za torwar) tak czy siak, pokazuje, ze kluby z mniejszą kasa maja o wiele większy potencjał sportowy... transfery legii były w większości nietrafione. A co do zawodników ze starego składu, to tylko Robak trzyma poziom.

Luca, 30.12.2017 21:03 - *.w86-209.abo.wanadoo.fr

Jakie szkoda zawodnikow, jak ten sklad to na druga lige jest. Oprocz Beana to reszta na wymiane. Tu by nawet Phil Jackson sie zalamal. No sorry PLK z Linowskim, Aleksandrowiczem, Sulima, Andrzejewskim .................. Nawet Szklo umialo rekrutowac.. i teraz zaczynamy byc chlopcem do bicia i posmiewiskiem. Albo w 2018 zmiana skladu w 60% i walka, albo spadek, i na marginesie czytajac wywiad z nowym trenerem, ze zarzad chcialby utrzymac obecnz sklad.... HAHHA Smiech na sali, jak sobie strzelic w stope... Chabel otworz oczy....

Luca, 30.12.2017 21:12 - *.w86-209.abo.wanadoo.fr

Jak sie ma tak slabych Polakow, to trzeba miec z czterch Beanow!!!!!!!

Japa , 30.12.2017 21:26 - *.74.ipv4.supernova.orange.pl

Hahhahahahhaa wesołych swiat juz bylo teraz szczęśliwego nowego roku wkładki do koszulek !!! Wstyd !!!

jankoL, 30.12.2017 21:28 - *.121.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Dokladnie -mamy najslabszych polakow w lidze niestety... moze niektirym juz dawno powinnismy podziekowac... w innych druzynach grali i dalo sie z nich cos wykrzesac a w L?...

do Wstyd to mało powiedziane...Kibic (L), 30.12.2017 21:30 - *.static.ip.netia.com.pl

Robak gra nieźle. To nie znaczy, że dobrze. Natomiast ze starego składu najlepiej gra Kukiełka. Co do Sulimy(do Luca)to on by sie bardziej nadawał do filmu Mela Gibsona "Apocalipto" ztym swoimi tatuażami.

cosiek, 30.12.2017 21:53 - *.dynamic.chello.pl

To sie Tane Spacev wykazał w kolejnym meczu - to jakis kabaret - ciekawe co tym razem wymysli ten geniusz trenerski? Jakie kary dla zawodników, a swoich błedow nie widzi? Jak on prowadził ten mecz, widac ze gosc nie trzyma cisnienia na meczu, to ciekawe jak to wyglada poza meczem? Sam wspominał, ze koszykówka to gra dla gentelmenó a sam zachowuje sie jak dzikus. Ciekawe kiedy Spasuje?

bamph, 30.12.2017 22:23 - *.satfilm.com.pl

Dograc sezon bez wzmocnien . Spadek nieunikniony. Szkoda bo nie mozna wchodzic do tbl bez skladu i liczyc na "jakos to bedzie"

Spacev<-Kibic (L), 30.12.2017 22:28 - *.static.ip.netia.com.pl

Spacev z Bałkanów powinien Spasować. Albo to słaby nauczyciel, albo to słabi i nie pojmujący niczego uczniowie. Stawiam jednak na to pierwsze. Chociaż; z gówna bicza nie ukręci.

progjv, 30.12.2017 22:58 - *.dynamic.chello.pl

LEGIA WARSZAWA!!!! TO NASZA DUMA I SŁAWA!!!!!

Widz, 31.12.2017 01:54 - *.centertel.pl

do cosiek - nareszcie ktoś trafnie zauważył przyczyny porażek Legii. Tu nie zawodnicy są winni. Do wygrywania jest potrzebny spokój i dobra atmosfera.Tu nie ma miejsca dla dzikusów. Samolot do Macedonii czeka- promocyjne ceny tylko dzisiaj.

grzesiek, 31.12.2017 09:04 - *.centertel.pl

Wstyd.

ding, 31.12.2017 09:07 - *.dynamic.chello.pl

Czy nie pora na "rozmowę motywacyjną"?

Mat, 31.12.2017 10:36 - *.dynamic.gprs.plus.pl

Rozmowę motywacyjny przeprowadź że sobą w łazience i puknij się w pusty łeb. To nie sport dla troglodytów którzy chcą bić zawodników.

obserwator, 31.12.2017 11:04 - *.centertel.pl

W tym zespole jest potrzebna natychmiastowa zmiana trenera jak chcemy jeszcze coś uratować lub psychiatra dla Spaseva,jeżeli to jest uleczalne

Oczko, 31.12.2017 11:42 - *.centertel.pl

Tylko liście pomogą lepszych psychologów nie znajdziemy ... zasadzka i j....

tu, 31.12.2017 12:58 - *.adsl.inetia.pl

trener Spacev wyrzucil zaodnika do szatni -tak nowy trener
poprawił atmosferę w zespole.już po jego zapowiedzi karania zwdniów za taktykę powinni go wylać
dlaczego Legia tak gra?dlaczego taka tmosfera?
czy płacą zwodnikom ?kto dobierał zawodników ? kto odpowiada za to wsystko?
Zarząd czyli kto? prezes Chabelski,Pietka ?czy Prezes Jarosław Jankowski? czy ten niejednoznaczny układ nie wpływa na atmosferę w szatni? życzę utrzym

see, 31.12.2017 13:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl

Wszelkiej pomyślności, spełnienia wszystkich marzeń zawodników i trenerów,i upragnionych sukcesów w nadchodzącym Nowym Roku 2018.
Głowy do góry!!!!!

????, 31.12.2017 15:31 - *.static.ip.netia.com.pl

Są i tacy co rzucają hasła z Ł3. A Ł3 to inna bajka. I jak ktoś śpiewa na koszykówce, że: "Mistrzem Polski jest Legia......" To pytam: Co ma piernik do wiatraka ?

mdread, 31.12.2017 19:31 - *.19-1.cable.virginm.net

Benevento juz wygralo teraz czas na nas

cezary_1958, 01.01.2018 12:31 - *.dynamic.chello.pl

Ze statystyk po pierwszej połowie było widać, że L nie ma już rezerw. A tam był jeszcze bodajże Pinkton ,który grał niecałe 8 min. i rzucił ok. 8 pkt. A jego średnia to ponad 20 pkt. Brak takich graczy w L. Konieczne są jeszcze 2-3 nabytki i rozwiązanie kontraktów za porozumieniem stron.

Dodaj swój komentarz:

autor:

e-mail:


treść: